onsdag 25 januari 2012

Tuschförvaring

 Storstumpan har tusentals pennor. Jag har försökt samla ihop alla i några glas. Funktionen är helt okej det är bara det att de där glasen ser så tråkiga ut.
 Så jag tog och piffade till dem lite idag!
Jag tog inslagspapper och limmade fast och satte sen en smal och en tjock klisterremsa på kanten upptill och nertill.
 Nu passar de mer in i Storstumpan rum!
 Nu står de där snyggt på hyllan med pennorna i, och när hon kom hem från dagis blev hon överlycklig över hur fina de hade blivit! Hon är helt klart mitt största fan...!

5 kommentarer:

hönapöna sa...

hahaha... härligt med nöjda barn!

Malin på pastill.nu sa...

Så fint! Och det är härligt så länge barnen tycker att det man gör är fint :-)

annas alster sa...

Hej, och tack för dina fina kommentarer! Klart du vågar sy bodys, det är bara att du kastar dig in i det! Lycka till! :)

Mia sa...

Tjusigt! Vilket gulligt presentpapper och smart med självhäftande spetsband. Har några rullar som väntar på att användas.

OYB sa...

Så fina! Vad roligt att hon gillade det! Funderar själv lite på hur jag ska lösa sonens kritförvaring...