fredag 3 februari 2012

Pom poms!

 Idag har jag varit ledig, och 
då tog jag och barnen en sväng på stan!
Vi inhandlade födelsedagspresenter, handlade och var på 
biblioteket.

Men vi var också inne i bokhandeln och av en slump såg jag 
att det fanns silkespapper.
Kom att tänka på alla fina pom poms jag har sett och 
tänkte att det kunde bli ett kul fredags
pyssel med äldsta dottern, som älskar att pyssla!
Hittade beskrivning på youtube och för
att vara första gången så tycker jag att de blev
fina, kommer absolut att prova
att göra fler, men lite mindre då.

Tycker faktiskt inte att man ser vem som har gjort vem av dem,
jag eller min fyraåriga dotter, eller kan ni gissa? =)

Trevlig helg!

5 kommentarer:

Sara sa...

Vilka söta pom poms! :) Tack för dina kommentarer inne hos mig! :)
Jag handlar knappt aldrig på panduro; det finns så många bra scrapbookingsbutiker på nätet. :)

Ha en bra kväll!
/Sara

hönapöna sa...

fina! Jag tror att julia har gjort den lila, är det inte hennes favoritfärg, eller?!

od Andulky sa...

Underbara!!

Malin på pastill.nu sa...

åh så fina! Visst är det roligt att göra :-)

Mia sa...

Visst är det kul att göra! Köpte också i bokhandeln för några veckor sedan men hittade i helgen billigare på Lagerhaus. Massor av härliga silkespapper i olika färger till bra pris 10 ark för 19kr.