måndag 2 januari 2012

Passar på, nu försvinner sy/pyssel rummet!

 Fick möjligheten att göra ett kort och den tog jag snabbare än kvickt! 
För nu kommer sy/pysselrummet att försvinna för ett tag...

Vi ska nämligen börja vår renovering av sovrummet i morgon! Har längtat länge och det ska bli kul att börja! Har planerat allt i minsta detalj och i morgon ska vi åka och köpa det sista av materialen. Sen blir det att sova i syrummet veckan ut. Vi räknar nämligen att bli klara med golv, tak, lister och väggpanel tills på måndag!

Vi vill gärna få det fort gjort, tråkigt att vänta och jobbigt att ha de stökigt hemma. Får se om planen håller, ska hålla det uppdaterat på bloggen om jag hinner!
Så tillbaka till kortet... blev ett enkel kort med bling och blomma till en söt blivande treårig flicka! Bestämde faktiskt för omväxlingen skull att skriva för hand men det ångrar jag som alltid efteråt. Skulle verkligen behöva gå någon skrivkurs och lära mig skriva fint och proffsigt! 
Tack för att det finns stämplar!

Kramar!

2 kommentarer:

Malin på pastill.nu sa...

Vilka fina kort! Roligt att få pysselgrejer i julklapp :-) Jag fick lite verktyg, himlans bra, måste bara prova dem också :-) gott nytt år och god fortsättning!

Tina skapar sa...

Vilka fina kort du har gjort! :) Vad kul att ni kommer igång med renoveringen av sovrummet.