onsdag 15 februari 2012

Tillökning i vänskapskretsen!

 En gammal vän till mig har precis fått sitt första barn!
Ett stort grattis till er och ett välkommen till världen till lilla
Alma!
Självklart vill jag gratulera dem, men då avståndet är långt mellan oss 
har jag tänkt att skicka iväg ett litet paket.

I paket har jag lagt ett par mjuka bomullsbyxor och 
en liten mössa.

Tyget till byxorna kommer från Stoff och Stil och 
ap/lejon tyget är från JnyDesign.
Till kortet tog jag rosa kartong som bas, och 
ett blommigt papper på. 
Satte dit två stämplar och rosa rosetter!

Som pricken över i:et fick det bli en stor blomma
också! Älskar dem blommarna, de är lätta att göra och
så blir det så fint! Sen när det handlar om bebisar kan man 
alltid brassa på lite, tycker jag! Mängder med
färg ska det vara!

Hoppas att lilla familjen blir nöjda!

5 kommentarer:

OYB sa...

Vad fint! Familjen kan inte annat än att bli jättenöjda! Och jag håller helt med dig, visst ska man klä bebbarna i massor av färg, den lilla mössan blir toppen!

Miiaoo sa...

Ja men oj vilket roligt paket dom får med posten!! Det hade jag älskat att få när man just har fått barn och allt är upp och ner! Så fina saker!

hönapöna sa...

vilken härlig present, gillar tyget på dom där byxorna! Kram

Camilla sa...

Super fint paket. Byxorna blev kanon tuffa!

Livet med portisar sa...

Vilket fint set, hoppas att familjen blev glada :)