söndag 19 februari 2012

Bebiskort

Många i vår bekantskapskrets får barn i år, och 
nu har nästa lille krabat fötts! 

Det blev en pojke och jag som själv har två
tjejer, har inte mycket pysselsaker eller
tyg till pojkar...tyvärr.

Men jag lyckades ändå skrapa ihop till ett kort!
Använde mig av turkos bas och ett design ark med ugglor
som går i turkost och brunt. 

En grattis stämpel och lite bling bling
och gula knappar.

Tanke var även att ge bort något
hemsytt med, men jag har alldeles för många
projekt som ligger och väntar, och jag är en sån som 
hatar att ha saker liggandes, så det blir att hitta något
fint i affären!

Det är konstigt...när man har total idé torka på
projekt så kan man inte komma på
något alls att sätta igång med, 
men när man väl har ett projekt att 
sätta tänderna i, då kommer man på
tio saker till som man vill göra!!

4 kommentarer:

hönapöna sa...

ja visst är det konstigt... just nu har jag tusen saker på gång, och massa halvfärdigt liggandes...! Fint kort! Kram...

Livet med portisar sa...

Vilket fint kort!

Malin på pastill.nu sa...

Vilket fint kort! Jag har också ett helg gäng saker liggandes.. Har väl förlikat mig med att det är så jag är, haha :-D

OYB sa...

Vilket sött kort! Ugglor är alltid rätt! Förr gjorde jag också många kort men nuförtiden känns det som om jag aldrig hinner, blivit mycket sömnad det senaste, men kortskapandet ska jag allt se till att ta upp igen, tack för att du väckte det igen.
Och jag är precis som du, alltid när jag har en hel hög med saker på gång, så poppar nya upp som jag bara vill göra nu nu nu! Det är väl att man är inne i ett skaparflow antar jag...