måndag 11 juli 2011

Glad Sommar!!

På sistone har jag haft fullt upp med beställningar och att njuta av sommaren!!! 

Nu har jag hunnit klart med alla mina beställningar bland annat de ni ser på bilden. Muddbyxor i elefanttyg med grön mudd i midja och benslut och två babymössor! Den cerisefärgade med moln är till en liten på 2 månader, tanken är att man ska kunna vika upp den nu när hon är liten för att längre fram ta ner kanten och få en större mössa. Så varar den längre!! 

Den röda med apor och lejon på är till en sötis på fem månader som även har fått matchande byxor!

För min del blir det några veckors semester med familjen nu innan jag, efter min mammaledighet, börjar jobba igen! 

Så nu ska jag bara njuta av sommaren och sy kläder inför marknaden i Vrigstad!

GLAD SOMMAR allihop!

3 kommentarer:

Johanna sa...

Önskar dig en superhärlig semester!!!

// Johanna

Tina skapar sa...

Vilka fina kläder du syr :) Vad kul att du har börjat få lite beställningar :)

Tina skapar sa...

ja det är synd att man inte kan köpa hur mycket tyg som helst, man skulle behöva vinna lite så man kunde göra det :)