tisdag 5 juli 2011

Apor och lejon

Fick en beställning på byxor i det här härliga tyget! Första gången jag såg det visste jag inte riktigt vad jag tyckte om tyget men nu bara älskar jag det! Så mysigt!

 Min svägerska ville ha ett par muddbyxor till hennes lilla söta så symaskinen åkte fort fram. Gjorde byxorna lite längre, så har hon lite att växa i. De små liven växer så fort i den här åldern!

Det är så kul att se sina egna kläder på någon annan! Har fortfarande inte vant mig vid att det finns barn som springer runt i mina Två Små Gryn kläder! Helt fantastiskt kul!

Byxorna är i storlek 68 och tyget är från JnyDesign. Mudden har jag köpt i lokal sybehörsaffär.


4 kommentarer:

hönapöna sa...

Kände likadant för det där tyget, men efter att ha sytt ett par byxor till Gideon gillar jag det nu skarpt!
Och visst är det en härlig känsla att se sina kläder även på andras barn, inte bara sina egna :-)

katta sa...

jättefint, jag var lite skeptisk mot tyget men nu kan jag se hur snyggt det faktiskt är när det blir till små plagg! Underbar blogg, jag lägger till dig i min blogglista så jag inte missar något nytt :)

Tina skapar sa...

Vilka fina byxor! Jag gick på gymnasiet i eksjö :)

Tina skapar sa...

Vad fin din sida har blivit, gillar nallarna du har på sidorna :) Försöker att göra om min blogg lite med men jag är inte så duktig på detta så jag har inte lyckats än :P