söndag 3 juli 2011

Mitt lilla äventyr...!

I lördags packade jag bilen och åkte i väg mot Eksjö!
Där hade de nämligen en PV träff och även Loppis. Mina föräldrar var med och anordnade träffen så jag får ge dem ett stort TACK till att dem fick iväg mig för att prova stå och sälja mina Två Små Gryn kläder.
Det var första gången som jag provade att "marknadsföra" mig och det var otroligt kul att få träffa alla härliga människor!
Så till alla Er som hälsade på mig och handlade hos mig; ett stort TACK!!
Timmarna gick fort och nu planeras det inför nästa gång som blir på Vrigstads Marknad den 13 Augusti.

Ska bli spännande!

2 kommentarer:

hönapöna sa...

Vad kul det låter...! nu laddar vi för den 13:e, fast vi tar vrigstad va?! :-)

Livet med portisar sa...

Vad roligt! Och eksjö är ju inte långt ifrån där jag bor heller ;) Jag funderar med på att va med på lite loppisar och sälja mina grejer. Hur funkar det, hur anmäler man sig?