måndag 14 november 2011

Huseby julmarknad!

 
 I söndags var vi på julmarknaden i Huseby!

Egentligen kändes det lite tidigt att gå på julmarknad, mina julkänslor har inte riktigt börjat komma än, men vi har sagt i flera år nu att vi ska åka dit och så har det aldrig blivit av så nu var det dags!!











Det fanns mängder med fina saker och det är väldigt stort!
Barnen träffade tomten som gav dem ett varsin paket som det blev glada över!


 Självklart så handlade vi lite saker, bland annat blev det två såna här hjärtan!

Vet inte riktigt än vart jag ska ha dem men när man väl sen börja adventspynta så kommer de få sina platser!





 Sen hittade jag det här aluminium fatet format som ett hjärta!

Tänkte att det blir perfekt till att antingen lägga pepparkakor i eller dekorera med ljus och mossa!







 

I sy projekt håller jag på att sy en tröja till Lillhjärtat. 

Men tyvärr så strular maskinen just nu men jag hoppas snart få ordning på den.


Trevlig dag önskar jag er!



1 kommentar:

Tina skapar sa...

Vilka fina grejer du köpte på marknaden. Ska själv på julmarknad på sön :) Men håller med dig om att det känns lite tidigt eftersom det är så varmt ute.
Hoppas du får ordning på maskinen.