tisdag 24 maj 2011

Visitkort!

Fick mina visitkort idag!! Blev jättenöjd med resultatet! 
(Tyvärr visar inte bilden hur fina korten är, kameran vill inte som jag! :)   )

Min mor ska på söndag på marknad och sälja lite och så tar hon med lite kjolar och haklappar från mig. Tänkte sätta dit visitkorten på kjolarna och göra lite reklam! 

Jag har sytt lite den senaste veckan som jag sedan har tänkt försöka att sälja. Har redan fått lite beställningar på klänningar, mössor och en kjol och det är jag jätteglad över! Alltid kul om någon vill använda kläderna man syr!

Håller även på att fixar lite med en till blogg som jag har tänkt att ha som min lilla butik. Har tänkt att satsa helhjärtat för jag älskar verkligen att sy!

2 kommentarer:

Livet med portisar sa...

Vilka fina visitkort! De var riktigt snygga :)

hönapöna sa...

spännande... hoppas det går bra med försäljningen :-)